czwartek, 3 lipca 2014

Nominacja do VBA

Od razu mówię: Nowy rozdział już jest w trakcie pisania, ale nie umiem go ciągnąć dalej, muszę na nim dłużej pomyśleć, żeby was nie zawieść :) Miłych wakacji x
___________________

Dzisiaj chciałabym serdecznie podziękować Niewidocznej Z z bloga: http://they-dont-know-about-us-niewidoczna-z.blogspot.com za nominowanie mnie do VBA.
Zdaję sobie sprawę, że nie jest to znana nagroda, dlatego tym razem się wysilę i napiszę (no dobra, skopiuję z ich bloga) czym ona jest:

Co należy zrobić będąc nominowanym do Versatile Blogger Award ?
* Podziękować nominującemu blogerowi.
* Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu.
 * Ujawnić 7 faktów o sobie.
 * Nominować 7 (lub więcej) blogów.
 * Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
Fakty o mnie: 
1. Mam duże wyrzuty sumienia, czego nie lubię :c
2. Wchodzisz do mojego pokoju, pierwsze co widzisz- One Direction.
3. Potrafię bardzo długo spać, jeśli mogę.
4. Staram się być osobą optymistyczną, ale mi z tym ciężko. 
5. Uczę się angielskiego. Oglądam filmy po angielsku etc. 
6. Uwielbiam chodzić do kina, spotykać się ze znajomymi, słuchać muzyki i siedzieć na internecie :)
7. Moim największym marzeniem jest spotkać moich idoli.

Nominuje: 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz